loader
Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022

Το Skroutz παρουσίασε για μια ακόμη χρονιά το Black Friday 2022 Report, δίνοντας έμφαση στο πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, στις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν περισσότερο, αλλά και στις οικογένειες προϊόντων που οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά και την αγοραστική τάση, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα
Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2022 είναι τα ακόλουθα:

  • Οι προσφορές διήρκεσαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday.
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz, ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια.
  • Ο όγκος των παραγγελιών άγγιξε σχεδόν τις 600.000.
  • Η μέση τιμή του καλαθιού για αγορές μέσω Skroutz αυξήθηκε σε σχέση με το 2021 σχεδόν κατά 39%.
  • Η μελέτη αφορά σε δεδομένα για την περίοδο 21/11-27/11/22 σε σύγκριση με 22/11-28/11/21.

 

REPORT INFOGRAPHICs 01 c2f3ba344fb2e916f40f04a6523167b3

Οι πιο δημοφιλείς οικογένειες προϊόντων

  • Οι οικογένειες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία», αλλά και η «Μόδα» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων.
  • Ωστόσο, η οικογένεια προϊόντων με το μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος ήταν η «Υγεία και Ομορφιά», η οποία κατέλαβε την πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%.
  • Η οικογένεια προϊόντων «Μόδα» κατέλαβε την τρίτη θέση στη λίστα των δημοφιλέστερων με βάση τις αναζητήσεις. Ενώ η οικογένεια προϊόντων «Τεχνολογία» κατέλαβε την πρώτη θέση για μια ακόμα χρονιά με βάση τον παραγόμενο τζίρο.

REPORT INFOGRAPHICs 02 87881ffbc433e54386ccdb88b2652228

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Την υψηλότερη θέση σε αναζητήσεις, αλλά και παραγόμενο τζίρο, κατέλαβαν και φέτος τα κινητά τηλέφωνα. Ωστόσο, όσον αφορά τον αριθμό παραγγελιών οι θήκες κινητών, αλλά και τα sneakers, είχαν την τιμητική τους, καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις.

REPORT INFOGRAPHICs 03 6e38721d9cc25721b43fe904aa7faa18

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H ομάδα του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση της τιμής πώλησης των προϊόντων κατά την εβδομάδα της Black Friday και της αρχικής τιμής πώλησης κατά την προηγούμενη περίοδο, δηλ. την εβδομάδα 21-27/11/2022.

Συνολικά, το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερη τιμή.
Οι οικογένειες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές ήταν οι «Μόδα», «Hobby & Αθλητισμός», «Παιδικά- Βρεφικά» και «Υγεία & Ομορφιά», με τη «Μόδα» να καταλαμβάνει την πρώτη θέση με ποσοστό 45,72%.

REPORT INFOGRAPHICs 04 858013946d7adb65529e7eb9170b9f48

Κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές

  • Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και αξιοποίησαν τις προσφορές είναι οι «Παιδικά φορέματα» και «Παιδικά μπουφάν», με την κατηγορία «Gaming Headsets» να ακολουθεί στην τρίτη θέση με ποσοστό 66,36%.
  • Στην αντίπερα όχθη, η κατηγορία «Ανδρικά Πουκάμισα» με ποσοστό 7,67% παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό για τις αγορές που έγιναν ακριβότερα σε σχέση με τις τιμές πριν από την Black Friday εβδομάδα.

REPORT INFOGRAPHICs 05 ae3a4817831e0a2b745cd8f1871f724b

Για κάθε θέμα που απασχολεί την επιχείρηση μας, μια γνώμη μπορούν να δώσουν όλοι…

Πόσοι όμως μπορούν να δώσουν μια επαγγελματικά τεκμηριωμένη απάντηση?

 

Σιδεράκης Γεράσιμος

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Marketing

Μιλήστε μας για τις δικές σας ανάγκες και δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε αποτελεσματικά, σε μία πρώτη συνάντηση!

Καλέστε Άμεσα:

Ή

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος: