Κλαδικές και Εμπορικές Εκθέσεις
Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα επικοινωνίας, προώθησης και αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών έχουν αλλάξει σημαντικά, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
Οι Εμπορικές και Κλαδικές Εκθέσεις ωστόσο, παραμένουν ακόμα και σήμερα, ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία του παραδοσιακού Marketing, για την προσέγγιση και την επικοινωνία με την αγορά-στόχο.
Οι λόγοι είναι προφανείς. Οι εκθέσεις δίνουν την ευκαιρία μιας άμεσης επαφής με ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς, μέσα σε λίγες μόνο μέρες.
Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης και της προσφοράς, οι δυνητικοί πελάτες αλλά και ο ανταγωνισμός, συγκεντρώνονται και συστεγάζονται μέσα σε μερικά τετραγωνικά.
1. Ορίζουμε τους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε με την παρουσία σας στην έκθεση.
Κάποιοι από αυτούς μπορεί να είναι:
a. Η προβολή του Brand σας στην αγορά.
b. Η πραγματοποίηση πωλήσεων εντός της έκθεσης, παρουσιάζοντας δελεαστικές προσφορές.
c. Η παρουσίαση ενός νέου προϊόντος/υπηρεσίας.
d. Η εισαγωγή της επιχείρησής σας σε νέα αγορά.
e. Η συλλογή στοιχείων δυνητικών πελατών, με σκοπό να έρθετε σε επαφή μαζί τους αργότερα.
f. Η έρευνα αγοράς.
2. Σχεδιάζουμε όλες εκείνες τις ενέργειες marketing που απαιτεί κάθε στόχος, ανάλογα με το διαθέσιμο budget.
3. Δημιουργούμε το υλικό που απαιτείται, προκειμένου να υλοποιήσουμε τις ενέργειες που έχουμε σχεδιάσει (κουπόνια προσφοράς, έντυπο με το προφίλ της εταιρείας σας, διαφημιστικά φυλλάδια, δείγματα, φόρμες καταγραφής στοιχείων, banner κ.α.).
4. Επικοινωνούμε επαρκώς την παρουσία σας στην έκθεση.
5. Προτάσεις διαμόρφωσης του χώρου του περιπτέρου σας.
6. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκπαίδευση των συνεργατών που θα συμμετέχουν μαζί σας στην έκθεση.
1. Δίνουμε συγκεκριμένους ρόλους σε κάθε συνεργάτη σας. Τι θα λένε, πού θα στέκονται και πώς θα προσεγγίζουν τους επισκέπτες.
2. Στο τέλος κάθε ημέρας γίνεται απολογισμός. Συζητήστε με τους συνεργάτες σας τυχόν προβλήματα που εμφανίστηκαν και διορθώνουμε τα “κακώς κείμενα”.
3. Εξοπλιζόμαστε με πολλά αποθέματα ενέργειας, καθώς το ωράριο είναι εξαντλητικό και η επικοινωνία με τους επισκέπτες συνεχής.
1. Κάνουμε τον απολογισμό της παρουσίας σας εντός της έκθεσης, σε ότι αφορά τις πωλήσεις και τις επαφές που πετύχατε.
2. Ξεκινάμε το follow-up των επαφών που έχουν συλλεχθεί κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
3. Αξιοποιούμε τη λίστα επαφών στο βάθος του χρόνου, αναπτύσσοντας μια στρατηγική επικοινωνίας και ενεργειών marketing.
4. Ολοκληρώνουμε χρηματοοικονομική ανάλυση για την απόδοση της επένδυσής σας στην έκθεση.
Αν θέλετε να συμμετάσχετε σε μια έκθεση και χρειάζεστε υποστήριξη σε θέματα οργάνωσης και προβολής, πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά την έκθεση, κάντε το πρώτο βήμα συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Δεκέμβριος 2022
Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών 2022
7-11/12 – Metropolitan Expo – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
The Architect Show
10-11/12 – Metropolitan Expo – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Ιανουάριος 2023
34η Έκθεση Τουριστικών Ειδών 2023 – Κρήτη
20-23/01 – Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης, Γούρνες Ηρακλείου
Athens Fashion Trade Show 2023
26-29/01 – Metropolitan Expo – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Φεβρουάριος 2023
34η Έκθεση Τουριστικών Ειδών 2023 – Ρόδος
4-6/02 – Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center
eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH
11-12/02 – Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″ – Θεσσαλονίκη
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Μάρτιος 2023
34η Έκθεση Τουριστικών Ειδών 2023 – Θεσσαλονίκη
3-6/03 – ΔΕΘ HELEXPO, Περίπτερο 5
Οινόραμα 2023
4-6/03 – Ζάππειο Μέγαρο
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Μάιος 2023
Defea – Defence Exhibition Athens 2023
9-11/05 – Metropolitan Expo – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Εμπορικές / Κλαδικές Εκθέσεις - Ιούνιος 2023
Συμβουλευτική Επιχειρήσεων & Εργαλεία Marketing Που Φέρνουν Αποτέλεσμα!
Από το 2011, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να επιλύσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στη σύγχρονη αγορά.