loader
snack coffee1 845x321 1

Κάντε τους πελάτες σας να επιστρέφουν!

siderakis1     Άρθρο του Γεράσιμου Σιδεράκη Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Marketing στο περιοδικό “SNACK & COFFEE” , από τις εκδόσεις Forum στο τεύχος #079, Ιούλιος – Αύγουστος 2018.


Για να πετύχεις την επαναλαμβανόμενη επίσκεψη του πελάτη στην επιχείρησή σου, αρχικά χρειάζεται να γνωρίζεις ποιοί θα ήταν οι λόγοι για τους οποίους θα τους έκαναν να σταματήσουν να αγόραζουν από εσένα.

 

Όμως αυτό δεν φτάνει, χρειάζεται και ένα σύστημα που να δίνει κίνητρο στον πελάτη σου να ξαναγοράσει από εσένα.

1. Βάλε σε λειτουργία ένα Πρόγραμμα Πιστότητας που θα σου αποφέρει, από μόνο του, αν σχεδιαστεί σωστά, αύξηση επισκεψιμότητας.
2. Έρευνα Πελατολογίου: Η επιχείρηση σου δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για τις προτιμήσεις του πελάτη, γίνεται τμηματοποίηση πελατών βάσει αναγκών και προτιμήσεων και έτσι μπορείτε να αναγνωρίσετε νέους τρόπους παρουσίασης και υιοθέτησης νέων προϊόντων, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
3. Εκπαιδευμένοι υπάλληλοι πετυχαίνουν περισσότερες πωλήσεις.

  • Κατανόηση αναγκών
  • Παροχή πληροφοριών
  • Προτάσεις συμπληρωματικών προϊόντων

4. Ευτυχισμένοι υπάλληλοι = Ικανοποιημένος Πελάτης = Καλύτερη εξυπηρέτηση
5. Κοινωνικό έργο: προσφέρει αναγνώριση του Brand σας ως κοινωνικά υπεύθυνο και ενεργό και δημιουργεί θόρυβο γύρω από το Brand σας.
6. Κάθε μήνα παρουσιάστε κάτι νέο ή/και διαφορετικό με σκοπό να μην βαριέται ο πελάτης στις επιλογές του.
7. Υιοθετείστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing = Συνέπεια στο μυαλό του πελάτη = Εγκαθίδρυση στο μυαλο του πελάτη ως την πρώτη του επιλογή.
8. Αποτυχία = Ευκαρία για να μάθουμε = Καλύτερες απόφάσεις.

Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε την απόδοση των ενεργειών σας θα πρέπει πρώτα να δείτε ποιά είναι η υφιστάμενη απόδοση της επιχείρισής σας και μετά να θέσετε στόχους πάνω στους οποίους θα σχεδιάσετε και τις ενέργειες που θα πραγματοποιήσετε.

Μιλήστε μας για τις δικές σας ανάγκες και δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε αποτελεσματικά, σε μία πρώτη συνάντηση!

Καλέστε Άμεσα:

Ή

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος: