loader
Τιμολόγηση Προϊόντος

Τιμολόγηση Προϊόντος

Η υιοθέτηση μιας αποτελεσματικής τιμολόγησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας είναι το κλειδί για την κερδοφορία της επιχείρησης σας. Η στρατηγική τιμολόγησης είναι μια σύνθετη διαδικασία και θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως το κόστος παραγωγής, τις συνθήκες της αγοράς, την πρόταση αξίας και τα περιθώρια κέρδους.

Διαφήμιση στη Google

Διαφήμιση στη Google

Διαφήμιση στη Google Η προώθηση και η ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) αποτελούν μια σημαντική πρόκληση στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας. Το ίντερνετ είναι γεμάτο με ανταγωνισμό, αλλά με τις σωστές στρατηγικές μπορεί μια επιχείρηση να ξεχωρίσει στα μάτια του χρήστη-καταναλωτή. Η Sider group of services είναι εδώ για να σας προσφέρει [...]
Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022 Το Skroutz παρουσίασε για μια ακόμη χρονιά το Black Friday 2022 Report, δίνοντας έμφαση στο πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, στις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν περισσότερο, αλλά και στις οικογένειες προϊόντων που οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz συνέλεξε και [...]
elstat research ecommerce 2022

Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης, Επικοινωνίας & Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις Επιχειρήσεις 2022

ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-2022 Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις επιχειρήσεις έτους 2022 με περίοδο αναφοράς των στοιχείων το διάστημα 1η Ιανουαρίου 2022 - 15η Σεπτεμβρίου 2022. Τα εν λόγω στοιχεία αφορούν στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, στην [...]