loader
Διαχείριση Παραπόνων Πελατών

Διαχείριση Παραπόνων Πελατών: Τεχνικές και Στρατηγικές

Διαχείριση Παραπόνων Πελατών: Τεχνικές και Στρατηγικές Η διαχείριση παραπόνων πελατών είναι ένα κρίσιμο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών που μπορεί να καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία μιας επιχείρησης. Με την αύξηση της ενημέρωσης των καταναλωτών και την προβολή των δικαιωμάτων τους μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών έχουν αυξηθεί [...]
Τιμολόγηση Προϊόντος

Τιμολόγηση Προϊόντος

Η υιοθέτηση μιας αποτελεσματικής τιμολόγησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας είναι το κλειδί για την κερδοφορία της επιχείρησης σας. Η στρατηγική τιμολόγησης είναι μια σύνθετη διαδικασία και θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως το κόστος παραγωγής, τις συνθήκες της αγοράς, την πρόταση αξίας και τα περιθώρια κέρδους.

Διαφήμιση στη Google

Διαφήμιση στη Google

Διαφήμιση στη Google Η προώθηση και η ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) αποτελούν μια σημαντική πρόκληση στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας. Το ίντερνετ είναι γεμάτο με ανταγωνισμό, αλλά με τις σωστές στρατηγικές μπορεί μια επιχείρηση να ξεχωρίσει στα μάτια του χρήστη-καταναλωτή. Η Sider group of services είναι εδώ για να σας προσφέρει [...]
Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη

Πως κάνω μια επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη

Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη Για να κάνετε μια επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε έναν πελάτη, λάβετε υπόψη τις ακόλουθες συμβουλές: Γνωρίστε τον πελάτη σας Πριν ξεκινήσετε την προετοιμασία της παρουσίασής σας, ερευνήστε τον πελάτη σας για να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα σημεία ενδιαφέροντος του. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε την παρουσίασή [...]
5 women who created their own successful business with the help of sider group of services

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα: 5 γυναίκες που δημιούργησαν τη δική τους επιτυχημένη επιχείρηση με τη βοήθεια της Sider

Στην Sider Group of Services, είμαστε υπερήφανοι που υποστηρίζουμε την γυναικεία επιχειρηματικότητα και συγκεκριμένα γυναίκες επιχειρηματίες που έχουν μετατρέψει τις δημιουργικές τους ιδέες σε επιτυχημένες επιχειρήσεις. Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε πέντε εμπνευσμένες γυναίκες που πέτυχαν με μεγάλη επιτυχία στο επιχειρηματικό τους βήμα με τη βοήθειά μας.

Τι κάνει ένας σύμβουλος επιχειρήσεων

Τι κάνει ένας σύμβουλος επιχειρήσεων και μάρκετινγκ;

Τι κάνει ένας σύμβουλος επιχειρήσεων και μάρκετινγκ; Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων και μάρκετινγκ είναι επαγγελματίες που παρέχουν ειδικές συμβουλές και καθοδήγηση σε εταιρείες που επιδιώκουν να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Είναι άτομα υψηλής ειδίκευσης που χρησιμοποιούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους για να βοηθήσουν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να [...]
Margin vs Markup

Margin vs Markup: Κατανόηση των βασικών διαφορών στην τιμολόγηση και την κερδοφορία

Margin vs Markup: Κατανόηση των βασικών διαφορών στην τιμολόγηση και την κερδοφορία Όταν πρόκειται για την τιμολόγηση προϊόντων ή υπηρεσιών και τον προσδιορισμό της κερδοφορίας, δύο όροι που χρησιμοποιούνται συχνά είναι το margin και το mark-up. Αν και σχετίζονται, δεν είναι ίδια και αντιπροσωπεύουν διαφορετικές έννοιες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τις βασικές διαφορές [...]
arthro diadikasia enarxis neas

Έναρξη Ατομικής Επιχείρησης: Με ένα «κλικ» η έναρξή της μέσω του gov.gr

Έναρξη Ατομικής Επιχείρησης: Με ένα «κλικ» η έναρξή της μέσω του gov.gr Η έναρξη ατομικής επιχείρησης μπορεί πλέον να διεκπεραιωθεί εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στην ομιλία του αυτή την εβδομάδα για παρουσίαση της λειτουργίας της «Εθνικής Πολιτικής Διοικητικών Διαδικασιών». Η εφαρμογή «Έναρξη Ατομικής Επιχείρησης μέσω του gov.gr» τέθηκε [...]
Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022 Το Skroutz παρουσίασε για μια ακόμη χρονιά το Black Friday 2022 Report, δίνοντας έμφαση στο πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, στις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν περισσότερο, αλλά και στις οικογένειες προϊόντων που οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz συνέλεξε και [...]
elstat research ecommerce 2022

Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης, Επικοινωνίας & Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις Επιχειρήσεις 2022

ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-2022 Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις επιχειρήσεις έτους 2022 με περίοδο αναφοράς των στοιχείων το διάστημα 1η Ιανουαρίου 2022 - 15η Σεπτεμβρίου 2022. Τα εν λόγω στοιχεία αφορούν στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, στην [...]
10 useful sales tips for sales managers

10 Χρήσιμες Συμβουλές Πωλήσεων για Sales Managers

10 Συμβουλές για την Αποτελεσματική Οργάνωση του Τμήματος Πωλήσεων της Εταιρείας σας Το τμήμα πωλήσεων για μια εταιρεία χονδρικής πολλές φορές είναι το μόνο εργαλείο δημιουργίας εσόδων και για το λόγο αυτό τα στελέχη πωλήσεων στο ανώτερο επίπεδο πρέπει πάντα να αναζητούν τρόπους και μεθόδους βελτιστοποίησης της απόδοσης του τμήματος πωλήσεων τους. Παρακάτω σας παραθέτω [...]