loader
Τιμολόγηση Προϊόντος

Τιμολόγηση Προϊόντος

Η υιοθέτηση μιας αποτελεσματικής τιμολόγησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας είναι το κλειδί για την κερδοφορία της επιχείρησης σας. Η στρατηγική τιμολόγησης είναι μια σύνθετη διαδικασία και θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως το κόστος παραγωγής, τις συνθήκες της αγοράς, την πρόταση αξίας και τα περιθώρια κέρδους.

Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη

Πως κάνω μια επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη

Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε πελάτη Για να κάνετε μια επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων σε έναν πελάτη, λάβετε υπόψη τις ακόλουθες συμβουλές: Γνωρίστε τον πελάτη σας Πριν ξεκινήσετε την προετοιμασία της παρουσίασής σας, ερευνήστε τον πελάτη σας για να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα σημεία ενδιαφέροντος του. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε την παρουσίασή [...]
Margin vs Markup

Margin vs Markup: Κατανόηση των βασικών διαφορών στην τιμολόγηση και την κερδοφορία

Margin vs Markup: Κατανόηση των βασικών διαφορών στην τιμολόγηση και την κερδοφορία Όταν πρόκειται για την τιμολόγηση προϊόντων ή υπηρεσιών και τον προσδιορισμό της κερδοφορίας, δύο όροι που χρησιμοποιούνται συχνά είναι το margin και το mark-up. Αν και σχετίζονται, δεν είναι ίδια και αντιπροσωπεύουν διαφορετικές έννοιες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τις βασικές διαφορές [...]
Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022

Skroutz Report Black Friday 2022 Το Skroutz παρουσίασε για μια ακόμη χρονιά το Black Friday 2022 Report, δίνοντας έμφαση στο πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, στις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν περισσότερο, αλλά και στις οικογένειες προϊόντων που οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Συγκεκριμένα, η ομάδα του Skroutz συνέλεξε και [...]
10 useful sales tips for sales managers

10 Χρήσιμες Συμβουλές Πωλήσεων για Sales Managers

10 Συμβουλές για την Αποτελεσματική Οργάνωση του Τμήματος Πωλήσεων της Εταιρείας σας Το τμήμα πωλήσεων για μια εταιρεία χονδρικής πολλές φορές είναι το μόνο εργαλείο δημιουργίας εσόδων και για το λόγο αυτό τα στελέχη πωλήσεων στο ανώτερο επίπεδο πρέπει πάντα να αναζητούν τρόπους και μεθόδους βελτιστοποίησης της απόδοσης του τμήματος πωλήσεων τους. Παρακάτω σας παραθέτω [...]